
Lättläst bokcirkel för vuxna
Sobre el evento
Vill du delta i stadsbibliotekets Lättläst-bokcirkel i höst? Det går bra att delta en gång eller vid alla fem tillfällena. Böckerna kommer att finnas undanlagda till bokcirkeldeltagarna för utlån. Hämtas i informationsdisken på Kalmar stadsbibliotek. Anmäl dig till e-postadress maud.salim@kalmar.se eller på telefonnummer 010-352 20 46. Max 8 deltagare per gång. Dagens bok- Stjärnlösa nätter av Arkan Asaad (Nivå 4/4)
Ubicación
Kalmar stadsbibliotek, Kalmar
Cómo llegarDetalles
Abrir en el móvil
Escanea con la cámara: el evento se abre en la app de Somo.







