JEG TÆNKER DET JEG SNAKKER MED JEG MENER DET IKKE?
Theatre

JEG TÆNKER DET JEG SNAKKER MED JEG MENER DET IKKE?

À propos de l'événement

Er du klar til en aften fuld af intense følelser og skarp dialog? 🤔

”Men helt ærligt, jeg er en anden nu. Nu er det mig, der holder festen. Er det okay? Det er okay. Godt. Goodie.

HAVIN A BLAST! 🌟 LIVET ER GODT! 🍹 JEG HAR DET GODT, DET HAR JEG!

Du tænker måske: Hvor blev alt det sjove af? 🤷‍♂️ Føles det som om, der aldrig sker noget sjovt længere? Eller mærker du, at du intet mærker? 🤨

SÅ SIG NOGET! OG NEJ, IKKE VOV AT PÅSTÅ, AT DET HER ER ET UTRYGT RUM! 👿

FUCKING KEDELIGE MENNESKER! 🤬 JEG HADER JER OG JEG HADER MIG, I ER PROBLEMET FORDI JEG ER PROBLEMET! 🤯

Men lad os se, hvor sjovt det bliver nu, ikke? Det har virkelig været en god aften. It’s been a dream. One of a kind. ❤️ Elskede alt. Tak for alt. Selv tak. Vil aldrig glemme. <333333333 ALDRIG.”

Instruktion: Ylva Armand Lillo-Stenberg & Mathilde Paprika Bech
Performer: Nathalie Sønderlund Kjeldgaard
Dramaturg: Sofie Holbek Jensen
Dramatik: Ylva Armand Lillo-Stenberg, Mathilde Paprika Bech & Sofie Holbek Jensen

Lieu

Ny Vestergade 18, 5000, Odense

Itinéraire

Cette semaine à Odense

Voir le site