Rebrothering Mannsgruppe - Samling for menn i Oslo
Social

Rebrothering Mannsgruppe - Samling for menn i Oslo

À propos de l'événement

🌟 Bli med på en unik samling for menn i Oslo! I samarbeid med Rebrothering skaper vi trygge møteplasser der menn kan styrke sin psykiske og mentale helse. 🧠💪

Vi holder mannesirkler hver torsdag fra kl. 17:00 – 20:00 hos Stiftelsen Retretten. Ledet av Anders Wilmann, David Chandrasekhar, og Anders Botnen, er samlingene åpne for alle. Enten du har erfaring med sirkler eller er ny, kom og bli med!

🔍 Hva er mannesirkler?
Formatet er enkelt: En gruppe menn samles for å dele livserfaringer, lytte til hverandre, og utføre noen fysiske øvelser sammen. Det handler om å utvikle selvansvar, dele tanker og følelser i et trygt rom hvor alt som sies forblir konfidensielt.

🤝 Hvorfor delta?
Vi ønsker å skape et rom hvor du kan finne roen, utvikle deg selv, og dele din reise med likesinnede. Din deltakelse bidrar til vårt arbeid for å gjøre dette fellesskapet tilgjengelig i hele landet.

💡 Hvordan delta?

  • Møt opp! Det er gratis for Rebrothering-medlemmer.
  • Meld deg på via Facebook-eventet eller i Spond hvis du er medlem.
  • Gi gjerne en donasjon via Vipps (nr: 855707) hvis du ikke er medlem.

🚀 Støtt oss!
Del eventet med menn du kjenner og følg oss for mer informasjon om mannsarbeid i Norge!

💖 Om Rebrothering:
Rebrothering er dedikert til å styrke menn i sunn maskulinitet, bryte ned isolasjon og bygge ekte brorskap. Bli med i vår reise for fellesskap og vekst! ✨

Vi ser frem til å møtes i sirkel! 💪

Lieu

Kristian IV's gate 13, 0164 Oslo, Norge

Itinéraire

Cette semaine à Oslo

Voir le site