
Lättläst bokcirkel för vuxna
Info sull'evento
Vill du delta i stadsbibliotekets Lättläst-bokcirkel i höst? Det går bra att delta en gång eller vid alla fem tillfällena. Böckerna kommer att finnas undanlagda till bokcirkeldeltagarna för utlån. Hämtas i informationsdisken på Kalmar stadsbibliotek. Anmäl dig till e-postadress maud.salim@kalmar.se eller på telefonnummer 010-352 20 46. Max 8 deltagare per gång. Dagens bok- Den spanske tomten av Eva Ullerud (Nivå 4/6)
Luogo
Kalmar stadsbibliotek, Kalmar
Come arrivareDettagli
Apri sul telefono
Inquadra con la fotocamera: l'evento si apre nell'app Somo.







