
'At stå tilbage efter selvmord' - Caféaften i Vejle
Denne caféaften er for dig, der har mistet nogen til selvmord og ønsker at høre andres erfaringer.
🌧️ At miste en elsket kan skabe mange spørgsmål og følelser som skyld, vrede, skam og lettelse. Det kan føles ensomt, som om andre ikke helt forstår din smerte.
Vi tilbyder et trygt rum for dem, der har mistet en nærtstående. Her er plads til at dele det, der fylder – både det svære og det uforståelige. Sammen vil vi tale om sorgen, de reaktioner, som kan opstå, samt hvordan man kan finde veje til at leve videre med tabet.
🗣️ Der er ingen forventninger om at skulle sige noget; du er velkommen til blot at lytte. Vi mødes i respekt for hinandens forskellige måder at sørge på – her findes der ingen forkerte følelser.
💬 Kvelden begynder med oplæg fra to frivillige, der deler deres historier om at miste til selvmord. Efterfølgende vil der være snak i mindre grupper, hvor man kan dele erfaringer eller blot lytte.
📍 Sted: Det Nationale Sorgcenter, Flegborg 6, 7100 Vejle
📅 Tilmelding: Tilmeld dig her eller send en e-mail til cafe-aften@sorgcenter.dk med dit navn og evt. gæster.
💲 Arrangementet er gratis at deltage i.
Har du spørgsmål? Skriv endelig til cafe-aften@sorgcenter.dk for mere information.
🌈 Vi ser frem til at byde dig velkommen til en aften med tryghed, forståelse og fællesskab.
Lignende arrangementer
Flegborg 6, 7100 Vejle, Danmark
Veibeskrivelse







