
Music
We Love Music Nr 1
Om arrangementet
Hej på er alla! 🌟 Vi är glada att meddela att vi startar upp den första av två fantastiska arrangemang med We Love Music! Denna gång bjuder vi på en spännande blandning av både ungdomar och lite äldre.
🎤 Artister:
- Musikkollo – Ungdomarna från Infernos musikkollo
- Återkommer – Ett band som gör som namnet antyder
- Fallen Angel – Hårdrock från ungdomarna
- Inferno Bluesband – Njut av några läckra låtar
- Spår av Oss – En duo med gitarr, trummor och sång
- Moa Byhlin – En ung talang som framträder tillsammans med gitarristen Henrik Toftelid.
Kom och njut av en kväll med fantastisk musik på herrgårdens utescen! Hjärtligt välkomna! 😊
📍 Plats: Stora Djulö Herrgård
🎟️ Biljetter här!
Lignende arrangementer
Sted
Stora Djulö Herrgård
Veibeskrivelse







