
11h de música electrònica
El diumenge 21 de juny és el dia internacional de la música i el volem celebrar amb tu a un espai molt especial.
Ens trobarem el dia més llarg de l’any, de 11h a 22h, per celebrar i gaudir de la música electrònica a un dels parcs més bonics de Girona: al parc Jordi Vilamitjana.
Vine a ballar, a fer el picnic, a gaudir de la natura i de la bona música amb nosaltres! I si t’agrada el ioga, vine a les 10h amb la teva esterilla, que també tindrem sessió !
Aquest 21 de juny volem que sigui un dia per recordar. Per això, els nostres amics de @music_and_energy han invitat a una bona colla de DJs increïbles de l’escena electrònica gironina i barcelonina que ens faran gaudir del house, acid i techno com mai!
Ens veiem al parc!
De 11:00h a 22:00h
Barra a preus populars
Hamburgueses de carn i veganes
Lavabos públics
Arrangör: Puput Fest
Åldersgräns: 18+
This event has passed — find upcoming ones in Somo
Find similar events



![Official Parklife Afterparty with OMAR+ at Joshua Brooks [Sun]](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fimages.gosomo.app%2Fevents%2Fa8beee53-1b6c-4346-8e9e-c605db67bfea%2F0a1a1406-e24e-4da9-ba76-2029839d6e9e.webp&w=1200&q=75)