
Education
Bokcirkel på lätt svenska
SomoEventFinder
Om evenemanget
Är du ny i Sverige och vill förbättra din svenska? Välkommen till vår lättlästa bokcirkel på biblioteket! 🌟 Här läser vi tillsammans och diskuterar våra intryck.
Vad vi erbjuder:
- Läsning av lättlästa böcker 📖
- Gemensam diskussion 🤔
- Kaffe och trevligt sällskap ☕✨
Evenemanget är kostnadsfritt och riktar sig främst till vuxna. Observera att det finns ett begränsat antal platser. Ingen föranmälan krävs!
Arrangör: Österåkers bibliotek
📍 Plats: Storängstorget 4, SE-184 30 Åkersberga, Sverige
👉 Mer info och anmälan här!
OBS! Vi reserverar oss för eventuella felskrivningar i informationen som vi ger om det här evenemanget. Besök evenemangets hemsida för att säkerställa exempelvis datum, öppettider, priser och plats.




