
Food
DIREKTØRTID: ØLSMAGNING
About the event
Efter den spændende forestilling SYMBIOTIC 🎭, inviterer Den Røde Bar til en oplevelse fyldt med smag og samtale! 🌱 I vores hyggelige fredagscafé kan du deltage i en ølsmagning, der tager sit afsæt i natur og økologi.
🌿 Kom og prøv en række forskellige øl fra baren, præsenteret og forklaret af barchefen. 🥂 Det bliver en aften med gode drikke og indsigtsfulde historier!
💰 Entré: 150 kr. per person.
Vi glæder os til at se dig der!
Similar events
Location
Ny Vestergade 18, 5000, Odense
Get directions





