DIREKTØRTID: ØLSMAGNING
Food

DIREKTØRTID: ØLSMAGNING

Über die Veranstaltung

Efter den spændende forestilling SYMBIOTIC 🎭, inviterer Den Røde Bar til en oplevelse fyldt med smag og samtale! 🌱 I vores hyggelige fredagscafé kan du deltage i en ølsmagning, der tager sit afsæt i natur og økologi.

🌿 Kom og prøv en række forskellige øl fra baren, præsenteret og forklaret af barchefen. 🥂 Det bliver en aften med gode drikke og indsigtsfulde historier!

💰 Entré: 150 kr. per person.

Vi glæder os til at se dig der!

Ort

Ny Vestergade 18, 5000, Odense

Route

Diese Woche in Odense

Tickets kaufen