Musik i Mørket - Allehelgens-koncert med Det Fynske Kammerkor under ledelse af Alice Granum
Music

Musik i Mørket - Allehelgens-koncert med Det Fynske Kammerkor under ledelse af Alice Granum

Über die Veranstaltung

Koncerten står i lyset af allehelgens søndag som vi fejrer få dage forinden. Der opføres Gabriel Faurés Requiem til trøst og savn, samt Faurés Cantique de Jean Racine som var en musikalsk skitse for hans requiem.Gratis entré.

Ort

Sankt Hans Plads 2, 5000 Odense C, Danmark

Route

Diese Woche in Odense

Website ansehen